onsdag 7 november 2007

Bilder.

Har en längre tid funderat på att låta trycka upp några av mina bilder på canvas.
Jag är lite utav en fegis, så det har inte blivit så mycket av det. Sen kom jag på att jag kan ju lägga upp dem här i min blogg och se om någon skulle kunna vara intresserad.
Så nu undrar jag helt enkelt om någon där ute skulle kunna tänka sig att ha någon av dessa bilder på sin vägg. Om inte så berätta gärna varför, jag tar med glädje emot kritik, hur ska man annars kunna utvecklas..?




3 kommentarer:

Sandra sa...

Lätt att jag skulle! Om jag hade egen lägenhet, haha. Just nu skulle det inte riktigt passa in i mitt rum då jag har dem tapetserade med mina egna foton. Jag älskade den översta, den var asläcker!

Keep up the good work!

Anonym sa...

Vem skulle inte vilja ha dem på sin vägg.... !

M sa...

vad är det värsta som kan hända om du trycker upp en av dina favbilder??? du vinner inget på att fega - du får gärna trycka upp en bild till mig ;)